2010年3月26日

再見!飛天紅中俠!

在美國電視劇《飛天紅中俠》飾演聯邦密探的老牌男星羅拔卡普(Robert Culp),前日早上在荷李活家附近散步時,突然暈倒並撞傷頭部,被途人發現後送院,但已返魂乏術,享年79歲,警方暫時未能證實死因,但懷疑跟他患上心 臟病有關。

羅拔曾與黑人笑匠標高士比(Bill Cosby)合演上世紀60年代電視劇I Spy,兩人更因此結成好友,後者驚聞死訊後悲痛地說:「他就像我的哥哥一樣,拍劇時無論我犯了幾多錯,他都一樣耐心地教導我,保護我。」


飛天紅中俠 原名The Greatest American Hero(1981) 以前响翡翠台逢星期日朝頭早播放!
Picture

故事係講一位教師Ralph Hinkley 遇到UFO,跟住外星人送咗一套超人衫俾佢做見面禮,但係佢就跌咗本「說明書」,攪到唔係好識得點用D超能力...尤其係「飛」。就係咁!佢就做咗一位 FBI探員嘅拍擋,一齊合作撲滅罪惡!之不過人做超人,佢做超人,佢就每次出動都差D飛唔起...飛又飛得論論盡盡...降落時又成日PK...攪到笑料一籮籮,係一位正義嘅傻瓜超人!

最有趣嘅係,故事刻意安排Ralph跌咗本「超人說明書」, 因此佢有好多超能力都係自己誤打誤撞試出嚟!這點實在太好玩了!!!紅中俠嘅超能力包括有力大無窮、刀槍不入、千里眼與及隱形等等...

傻人有傻福,女友Pam是一位大美人          經驗豐富的FBI阿BillPicturePicture

PicturePicture
警察:「死靚仔!冇飛行牌照夠膽死响個天度亂咁飛!跟我地返差館!!!」

紅中俠:「阿蛇...俾條生路行吓好喎!正所謂法律都不外乎人情嘛...正義朋友可否通融一下呢?」

主題曲《Believe it or not》好好聽!



以下係紅中俠無牌飛行嘅驚險場面!睇緊blog嘅小朋友千祈咪亂學呀!!!

沒有留言:

發佈留言