2010年3月12日

[笑話系列] 玩電話最高境界

學生問教授一個人生哲理的問題︰「教授我想問,生氣、憤怒、嬲到震同埋哭笑不得,有乜野唔同?」
教授說︰「我做個實驗俾你睇,你就容易明嫁勒。」..........

於是他揭開電話簿,隨便搵左一個叫小明既電話號碼,就打電話過去,電話接通,
教授按擴音鍵讓學生聽清楚……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你打錯喇!」
教授︰「唔好扮野啦!梁朝偉係度嘛?」
小明︰「都話你打錯咯!」說著就把電話掛了。
之後,教授即刻又打電話過去……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「邊個呀!你打錯喇。」
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你老母,痴線嫁。」又把電話掛了。

教授馬上又撥左一次……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你到底係邊個?少無聊了!」
教授︰「我係劉德華,我要搵梁朝偉……」
小明︰「白癡架!你係劉德華咁我咪係成龍!我XYZ你個上中下!」說完,就把電話甩上。
教授告訴學生︰「呢D就係生氣喇!跟住,俾你睇下乜野叫憤怒啦!」

教授又撥一通電話過去……
教授︰「請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「你係咪五行欠打?要搵梁朝偉打去中國星啦!你老母丫,你有種就打黎俾我睇下……」
說完就更用力的甩上電話。
教授告訴學生︰「呢D就係憤怒。跟住,俾你睇下乜野叫嬲到震!」

接著,教授又撥了一通電話,這次隔了一段時間才有人接,電話一接通……
小明︰「頂你個肺!b你老母……」正當他破口大罵的同時……
教授︰「請問,你係咪小明?」
小明︰「喔!真係對唔住,因為頭先有人惡作劇,我唔係特登要鬧你……」
教授︰「唔緊要,請問梁朝偉係度嘛?」
小明︰「哇!你個仆……」這次沒等小明鬧完,教授就把電話掛了。
教授告訴學生︰「呢D就係嬲到震,你明未?」

學生答︰「我完全明白晒喇!」
學生點點頭︰「不過……乜野係哭笑不得呢?」
教授笑了笑,又打左同一個號碼,對方快速接起電話……
小明︰「喂!!!你個傻仔係咪想玩野呀?」
教授︰「我係梁朝偉,請問頭先有冇電話搵我……」

沒有留言:

發佈留言